Veelgestelde vragen

Staat je vraag en/of antwoord en niet tussen? Stuur ons dan een e-mail naar info@bieruitgroningen.nl.


Bestellen,
Hoe kan ik bestellen?
Dat is makkelijk! Kies je bier, voeg hem toe aan je winkelwagen en reken af. Als je afgerekend hebt krijg je een bevestigings e-mail.


Betalen,
Hoe kan ik betalen?
Je kunt gemakkelijk via iDEAL betalen, ook is het mogelijk om je betaling over te boeken via internetbankieren.

Hoe verwerken jullie betalingen?
De betalingen lopen via Mollie, een van Nederlands beste internetkassa's. Je betaling wordt veilig afgehandeld via je eigen bank.

Ik heb besteld en ook betaald maar wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
Als wij uw bestelling nog niet hebben verzonden, kunt u deze kosteloos annuleren. Uw betaling ontvangt u binnen 3 werkdagen terug.


Verzenden,
Moet ik verzendkosten betalen?
Ja, wij rekenen verzendkosten. Wij rekenen vaste verzendkosten van €8.50. U kunt de artikelen die u wilt bestellen plaatsen in uw winkelwagen. Nadat u het afleveradres heeft opgegeven staan de verzendkosten er ook bij.


Bezorgen,
Hoe worden de bieren ingepakt?
De bieren worden verpakt in zeer stevige dozen. Flesjes worden gescheiden van elkaar middels inzetstukken en verdeelvlakken. De verpakking is zeer degelijk. Mocht het toch een keer gebeuren dat er een flesje sneuvelt dan krijg je gewoon het bedrag van het flesje terug betaalt.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Dat kan. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven op welk adres u bierpakket moet worden bezorgd.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd? 
In veel gevallen zal uw bestelling de volgende werk dag worden verstuurd. Zodra uw bestelling door ons wordt verzonden ontvangt u een e-mail bericht. Gemiddelde levertijd ligt tussen de 2 en de 5 werkdagen.


Retourneren,
Betaal ik verzendkosten als ik een product retourneer?
Ja, de kosten voor een retourzending zijn voor de koper.

Krijg ik mijn geld terug als ik besluit een artikel te retourneren?
Ja, je krijgt het verschuldigde bedrag, minus de verzendkosten en geleverde diensten, op je bank- of girorekening teruggestort. Uitbetaling zal plaatsvinden nadat deze is gecontroleerd en in goede staat is bevonden. We streven ernaar het bedrag binnen 14 dagen na ontvangst terug te betalen.


Overig,
Wat doe ik met mijn lege bierflesjes?
U kunt bierflesjes met statiegeld in de meeste gevallen inleveren bij de supermarkt of slijterij bij jou in de buurt.

Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
Mocht uw vraag hierboven niet behandeld worden, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met ons via info@bieruitgroningen.nl. Wij zullen uw vraag dan zo snel mogelijk beantwoorden.

Facebook